Tuesday, November 10, 2009

yes saya kuat jalan

kuasam alyn!!aku iogt hgmntak pword nk update had elok..kutok aku lka..ayam lahh..eleh alyn..hg maw aku cita balik?hg maw aku ltak pic hg??maw??ada bran kah??jgn alynn..hg dengki dok boh pic x segak aku..aku boh stg kot..haaaaa...

******

ok bab keling..yesmmmng aku ngaku
bab mgajaq 2 ekoq nie..yes aku ngaku..
bab aku kak depa..yes..hkahka..
bab bdyguard ha la...2 2 nie bkn reti pa..lembik..tmbh alyn..lembik sgala lmbik..emy leh gajah.
bab maksu..yes aku maksu siti nor fazlyn..puas hati hg alyn?barua!!
bab jalan..ahkhka..hg nk ikut sepa??tu pon syok dok ikut aku jln..owghh

*****

ok now bab revenge kat alyn blik

alyn dulu
dok kluaq nan aku pi mna jahh..
nk kluaq pi mna halo aku..
weh jom pi ni..jom pi nu..kira pi na jah pon pi nan aku..ghn emy..lupa lak..huuh..dari time skulah g..pi na ja kmi 2 or 3..x pnh pi nan org len aih..huuh..TAPI..

alyn sekarang
dok kluaq nan jatt jaa...x jmpa sari riinnduu..naehh hmpa kawen sng..dok jmpa tektiap jam..amik kaw!!
pastu la x halo aku dah..dok halo b busuk dia..owh mnja gitu b ye??
amikk..haa..la nie kluaq depa 2 ja..aku dok umh lena smbil men game ja la nie..alyn x ajk aku kuar dah la nie..nk kuaq nan emy 6 jam bru aku smpai kat dia..uhuh..alyn2..nk kutuik aku silap la..aku setan g pda hg,,igt sama aku sifu hg!!igat!!hkahkahkak...la niee alyn lupa dunia..dia ada izzat ruslan..dia lupa laila farhani..naehh..xpa..alyn..xpa..aku nk tgok laa..uhuhuh...balik pda cita..alyn laa x maw dah kuaq nek moto nan aku..~hangat!~dia nak nek keta nan jat jah..aku ajk pi man pon la nie x maw dahh..dok buat muka x puas hti klu aku ajk kluaq..xmow..hangat..tu lah ayat dia..so aku dok umh jelahh..online men game..uhhu..

*****

alyn!alyn!alyn!
talk shit about me that make me famous
keep shout my name at ur lips
ngeeeehahahahahah...
amik kaw!
haa...
nak kata g kat aku??
siti nor fazlyn..berjaln tuh best kot...uhuh..syok2...exercise..hg yg kata bkn aku..aku x maw jln hg kta kat aku exercise skit pungkokq tuh..haa..kan dah kena balik..hehehe..xpa aku x ajk dah..aku pi spital sniri mggu dpan..payah!ada ank sdara pn xleh nk ajk pi mna..opsss..lupa dia ada BOYFRIEND.


sekian.
nurlaila farhani a.k.a yayaRawr

No comments:

Post a Comment