Monday, November 9, 2009

maksu kaki jalan.


hakhak..aku suka dgn title yg aku boh nihh..tp dah mmg kenyataan! tqima jalah noh cik nurlaila farhani..
dan kami letak gelaran kak lela..kan emy kan? hahak! dia bagai kakak kami dah,duk ajaq macam2,sama ada baik xpown buruk..dia lahh pala..hat tu dia niri pown ngaku.kan2? dan dia larh bodyguard aku dgn emy..especially emy larh..lela duk jaga dia kat skolah time dulu2..kalo cita blik,ish lawak aih!hat sebetoinya dia maksu akuh,kalu ikot carta organisasi keluarga.dari kecik ku knai dia..kaki jalan.. meqata coqok dah dia p.. aku dgn emy pengikut nya..dia larh pala yg atoq suma..kalu dulu aku dgn yaya jalan kaki jaa p cc..umh dekat.tapi maw taw a hngat kot jitra nih. kaki hitam legam dah msing2..lekat burn sliper. yg emy lak dia up sket..naik beskal..yaa~ dia maju dr kami berdua..dah naik form4 aku dpt lesen,dpt moto teuih..emy tetap naik beskal..hahahaha... yaya ni dia style cmnih..kalo ajak kuaq,dia ckp nk p satu tempat ja,aleyh2..kami singgah meqata..smpai busuk tengit..kalo blik umah,time maghrib bwu smpai umah..janji nk blik awai..aku slalu ajak blik awai..tp last2 ghaib gutu jaa..lewat jugakkk... macam kemarin,kata nk p pebaik laptop,singgah foodcourt,kdai kasot,kdai jam,kdai perabot..suma kami masok..dah abeyh pebaik,dah jnji dah ni dgn jat..haa..ontheway,nak smpai dah..tgk2 nk upload sowfware ntang apa tah..dr jnji koi4,koi6 bwu smpai..tudia janji keling..mmg gutu dah..xontime langsung..

1 comment:

  1. naharamm kata kat aku tggu sat!cm aku x taw pwod blog nie.bodo!

    ReplyDelete