Sunday, October 4, 2009

pembetulan bg post emy!

naehh!
bkn kita 2 lahh cekk oi!!kita 3..alyn pon ada..hg igat dak..ada lahh pic kita 3 tuh..aku x maw boh..satg alyn blasah aku sbb pic tu dia pling hudoh..hakhkhkahk...nk tgok hg bkk ms aku..taw peord kan??naehhh..ni kisah time sekarang..

**********


now..emy dah pndah kl..so tgai lah aku nan alyn kat kedah yg ADA mcm niee..skung nak kuar nan alyn pon agak ssh..cuz..she always with her beloved bf izzat ruslan..n jat klu kuar x bwak aku..klu alyn soh amik aku pn dia bg mcm2 alasan..klu nk kuar nan alyn pon kna deal wal2 n buat mka x puas hti n ungkit2!bru leh kuar nan alyn..well alyn dah jd like emy dlu..when emy still with pali..hkahkahk,,nk klua g mna pon x leh..dulunya marveles jd tumpuan aku emy n alyn stiap ptg..now dah jd memori..dah x lpak marveles cam dlu..msing2 lepak tmpat msing..now plak aku dah smbung stdy..not enough time nk lpak..pi class pg ptg bru hbes..mlmnya buat homework n then sleep!!camtuh ja stiap hari..n alyn always with jat lahh..klu mlm nk klua pn call ask her kat mna..n she will reply like this!"aku nan jat"..so aku pham n bia jerhh..huhu..aku totaly miss school time yg mna evryday lepak skali..tmbah2 aku nan emy..pi mna kmi 2..x pi skolah pon skali..klu emy x my aku my..esoknya aku x my emy my..mcm tuh lahh buke record kmi..huhuhu..emy alyn iloveyou guyz so much!!yes!btol ckp emy.."coz depa always there 4 me no matter if im not feeling soo well or im depressed
or even when im sick about how life is treating me..i know i can count on my two besties 4eva!"
yes..aku pon pgn ayat niee..sbb dr dlu smpai skung..mmng camniee..yg brubhnya time together dah kurang..tp aku taw!dlm hati masing2 still mcm dulu!!kan??aku x kesah mcm mna pon life kita..aku ttp syg ampa 2 till die!!

**********
mood:miss emy n alyn
p/s:iloveyou,ashiteruw,charate,saran he yo,ich lebe dich,sayang awk.
nurlaila farhani bt shamsuri

No comments:

Post a Comment